Do 28 september 2017

Lezing "De Vrede van Rijswijk" in het kader van nieuwe uitgave Haagse Historie

Museum Rijswijk, Herenstraat 67

Op donderdag 28 september a.s. organiseert de Stichting Haagse Historie en Erfgoed een bijeenkomst in Museum Rijswijk, in verband met de uitgave van het nieuwe nummer van het blad Haagse Historie. In deze uitgave is een artikel opgenomen, dat is geschreven door Arjan Kwakernaak, conservator van Museum Rijswijk.

Het programma van deze bijeenkomst is als volgt:

15.30 uur                    ontvangst

16.00 uur                    introductie door Bas Kromhout, hoofdredacteur van Haagse Historie

16.15 uur                    De Vrede van Rijswijk: toelichting door Arjan Kwakernaak, conservator van het Museum Rijswijk.

Aansluitend wordt u een drankje aangeboden door de Stichting Haagse Historie en Erfgoed en is er gelegenheid om de tentoonstelling over de Vrede van Rijswijk te bezoeken in de kelder van het museum.

Graag horen wij uiterlijk 25 september of u (en met hoeveel personen) van deze uitnodiging gebruikt wilt maken. Dit kan per e-mail naar post@beldegraaf.nl.