Di 23 mei 2023

Algemene Ledenvergadering en lezing door Timo Waarsenburg over herberg Kuys-Witsenburg.

Gebouw Hofrust Herenstraat 44b aanvang 20:00 uur

Het Bestuur van de Historische Vereniging Rijswijk nodigt u uit voor de 75e Algemene Ledenvergadering te houden op dinsdag 23 mei 2023 in gebouw Hofrust Herenstraat 44b Rijswijk

Aanvang 20.00 uur

De agenda luidt als volgt:

1. Opening
  2. Verslag van de 74e Algemene Ledenvergadering d.d. 22 november 2022
  3. Ingekomen stukken en mededelingen
  4. Financiele stukken over 2022
  5. Verslag van de kascommissie over de financiële stukken 2022
  6. Vaststelling van de financiële stukken over 2022
  7. Benoeming kascommissie voor de financiële stukken 2023
  8. Werkgroepen Redactie/Verteld Verleden/Rijswijk Verbeeld/ OMD
  9. Rondvraag en Sluiting

De stukken onder agendapunten 2 en 4 zijn terug te vinden op de site van de HVR en zijn ter vergadering beschikbaar.

Pauze

In 2022 schreef Timo Waarsenburg op verzoek van Rijswijks Pracht, het jaarlijks terugkerend theaterfestival in het oude dorp, een luchtige vertelling over de historie van Rijswijk. Hij neemt zijn gehoor hierin, langs de lijn van de bijzondere geschiedenis van de Rijswijkse herberg Kuys- Witsenburg, mee vanaf de ontstaansgeschiedenis van ons dorp tot nu.

Timo Waarsenburg ( 1972 ) is historicus, ( speech) schrijver en verteller en woont sinds 2006 met zijn gezin in Rijswijk. Begonnen als journalist in de dagbladjournalistiek, werkt hij sinds 2010 zelfstandig onder de naam Verhalend Vermogen: een communicatiepraktijk voor advies, woordvoering, tekst en storytelling.

www.timowaarsenburg.nl