Nieuws: Rijswijk en regio

100 jaar RZV natuurzwembad de Put

3 juni 2023

Op zaterdag 3 juni opent de Rijswijkse Zwemvereniging RZV het onder haar beheer zijnde Natuurzwembad de Put aan de Huis te Landelaan 29 A in Rijswijk de toegangsdeur.

Een ieder jong of oud is weer van harte welkom op de historische plek aan de rand van het Meer van Te Werve om heerlijk te zwemmen of te recreëren.

Voor de opening zijn er al twee activiteiten geweest. Zaterdag 20 mei is er een Waterpolo toernooi in samenwerking met Delftse Studenten vereniging gespeeld en in het Pinkster weekend een KAMP activiteit voor de jeugd.

Vanaf zaterdag 3 juni bent u weer van harte welkom vanaf 11.00 uur in Natuurzwembad de Put aan de Huis te Landelaan 29A Rijswijk.

PROGRAMMA EEUW FEEST

VRIJDAG 3 JUNI 17.00 OFFICIËLE RECEPTIE  met een bezoek van de Burgemeester

ZONDAG 20 AUGUSTUS tour de Put recreatieve zwemprestatietocht over het meer van Te Werve

Voor openingstijden en actuele informatie:

E-mail de Put

Website de Put